In Iarba.SRL

Si a mai aparut o noua moda: ierburile aromate de la “shop”

Am incercat, ce sa zic, toti am incercat; unora le plac, mie nu.  De ce ?  Pentru ca e un mare cacat! Si pentru ca e de mii de ori mai misto sa te imbeti.   – astea au fost primele concluzii pe care le-am tras dupa ce am incercat pentru prima data “iarba”. Dupa, insa, am aprofundat, si cu ajutorul unui amic despre care nu stiu ce sa mai cred, mi-am dat seama ca toate cacaturile astea sunt pentru tipi fara c..e, pentru nerefulati!  Eu raman cu Jack.


  1. hm.nu mai esti pe trend.acum se practica sarea de mare.si o data cu ea, un pat rezervat in salonul de spital.google it.




Leave a Reply

