Carieră.

Ce vrei sa faci?

E o intrebare simpla la care imi e foarte greu sa raspund. Insa atunci cand mi-a fost adresata am ripostat frust spunand: medicina. Acum, sezand si cugetand, judecand la rece, imi dau seama ca motivele pentru care as alege acest vast domeniu nu sunt tocmai relevante. Bineinteles, nu-i putin lucru sa fii medic. Doctor, fiind pot sa iti pun piciorul la loc sau sa-ti ofer un alt nas; deasemenea, pot fi calificat s-o pe vad prietena ta nuda si daca vreau, pot sa-mi adaug si niste litere inaintea numelui.

Si totusi… ce vreau sa fac?


  1. Uita-te la Grey’s Anatomy. E un serial. Probabil ai auzit. Eu de cand ma uit la el, am ajuns la concluzia ca mi-as fi dorit sa devin medic. Nu e prea tarziu sa ma apuc de medicina, insa deja m-am axat pe alt domeniu, desi nu (prea) ma pasioneaza, insa l-am facut pentru ca e “de viitor”. Eu admir foarte mult medicii, pe cei adevarati, nu cei ‘wanna be’. Sunt destui care practica medicina, insa nu toti sunt competenti. Mi-as dori ca unul dintre viitorii mei copii sa devina medic. Insa mai e mult pana atunci.
    Asa ca, daca vrei sa profesezi aceasta meserie, te incurajez. Insa fa-o DOAR daca esti extrem de pasionat(a).




Leave a Reply

