păreri de rău – irelevante.

Am zis la inceput ca sunt un dobitoc notoriu; ei bine, dezacordul meu prost directionat e un exemplu frust al tampeniei de care dau dovada. Am dat-o in bara. Din nou.

Tin minte ca citisem intrun interviu cu Johnny Raducanu o chestie care m-a amuzat la momentul respectiv –  “acum, la 80 de ani, Dumnezeu i-a luat treaba asta cu fututul si acum vede altfel lucrurile, acum apreciaza o imbratisare, o strangere de mana”. Uite ca si mie mi s-a oferit la un moment dat prietenie, si mi-am batut joc de ea. Acum as aprecia-o, dar s-a dizolvat rapid si mi-e teama ca definitiv. Din vina mea.


  1. x

    inca nu ai injurat`o!




Leave a Reply

