Archive for February 5th, 2010

Despre Ele.

Initial am vrut sa numesc articolul asta “Despre Femei” dar m-am gandit ca este penibil, scandalos, de-a dreptul revoltator sa existe un asemenea titlu pe blog’ul unui pusti de nici macar 18 ani.

Denumirea asta, “femeie”, stau si ma gandesc, judecand dincolo de termenul anatomic, reprezinta pentru unele un titlu nejustificat, iar pentru celelalte ceva cu totul insuficient. Am sa vorbesc despre cele care se incadreaza in a doua categorie, despre cele care te fascineaza doar privindu-te, despre cele care deschid gura si… vorbesc.

Tin sa spun ca am identificat capitolul “femei” ca fiind zona mea de prostie. Cred ca fiecare om are zona lui de prostie, dar nu pot sa spun ca ma impac tocmai bine cu idea, pentru ca imi place teribil subiectul. E trist. Ajuns in fata fetelor, pot fi foarte bine comparat cu un roman in Japonia, le gasesc pe cat de spectaculoase, pe atat de indescifrabile. Si atunci cand vine vorba despre aceste “pisicute de soi” mentionate acum cateva zile, pe langa prostia mea intervine stilul, esenta, poate chiar viclenia lor. Da…s-a intalnit hotu’ cu prostu’. Amintind de Japonia pot spune ca ele sunt cele care te pun sa stai in lotus, stiind deja ca incheieturile tale nu suporta o asemenea pozitie. Sunt cele care vin la tine, iti dau cu paru’ in cap si dupa te intreaba chicotind – “da tu de ce te-ai bagat in dreptul parului ?!”

… si cu toate astea…sunt demne de iubit, nu?




  • ceva mai serios…

    "într-o lume lipsită de melancolie, privighetorile s-ar apuca sa râgâie." E.M. Cioran
  • February 2010
    M T W T F S S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
  • amăreală andrieș beție Caragiale carieră citate căcaturi despre ea eu facebook femei fețe film friday's piece of advice. iubeală locuri motiv muzică Nigel Parry oameni poezie precizare publicitate
  • ——————————————————–

  • Blog Stats

    • 8,802 views since 24.01.2010
  • ——————————————————–

  • ——————————————————–

  • RSS o betie de cuvinte

  • ——————————————————–

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 4 other subscribers