Despre Mine.

Am sa incep cu ceea ce-mi place, ce-mi doresc etc. Mi-ar placea sa locuiesc intr-un conac din sec 17 sau in doua camere dezordonate, depinde de stare. Mi-as dori sa-mi definesc mai bine identitatea vestimentara. Mi-as cumpara un Aston Martin, nu pentru ca e ostentativ, ci pentru ca are clasa. Ador fetele inteligente si emancipate. Incerc de pe acum sa citesc ceva filozofie pentru ca pe langa faptul ca imi place, nu vreau sa mor ca un bou.

Dincolo de dobitocul arhicunoscut inclin sa cred ca se contureaza, totusi, un personaj relativ interesant. Sunt un suflet bun, cu intentii nobile si il caut pe Dumnezeu. Sunt un tip sensibil si boem, dar imi plac bufoneriile, chefurile si alcoolul. Imi plac enorm femeile cu principii, concepte de viata si-asa mai departe, dar n-am sa fiu ipocrit – ma tem ca in unele situatii n-as refuza o domnisoara frivola, frumusica si cat de cat interesanta. Si cand spun interesanta ma refer doar la posibilitatea de a schimba o vorba cu ea… dupa.

Discutiile cu mine pot fi, in functie de participanti, de cel putin doua feluri – calme, sfatoase, poate chiar academice, sau in extrema cealalta: maniaco-depresive, intense. In primul caz discutia decurge linistit, pe tonuri joase si zambete discrete, cu un brat de ochelar dus spre buze, cafea si lumina difuza. La antipodul calmului primei situatii se afla cazul al doilea, unde apar drama si anxietatea, discutia devenind pentru mine un fel de indigestie cerebrala. Sunt haituit de concepte, vorbesc precipitat si respir greu. Ochii mei se fixeaza pe sarmanul interlocutor, care presupun ca dezvolta in prima faza furie, fiind apoi cuprins de un sentiment de indiscretie – a dat peste cineva care tocmai isi pierde mintile.

Am incercat acum sa insir niste trasaturi si dupa cum vedeti, am o multime de chipuri si paradoxal, niciun portret. Sunt doar… eu.


  1. stii ca ai uitat ceva nu? extrem de important.

    bcrspccb.

    >:D<




Leave a Reply

