(despre) Ea…?

Da… nu stiu ce sa zic in legatura cu semnul ala de intrebare; n-am dispozitia necesara sa-l explic si probabil ar trebui scos, dar… parca l-as lasa acolo.

Despre ea am mai spus eu cate ceva mai demult, dar acum indraznesc, in inconstienta mea, sa spun ca situatia nu mai e chiar ca atunci si ca s-a transformat intr-o… “amitie amoureuse” de o anumita calitate sufleteasca, zic eu.

Vorbeam chiar ieri cu ea si ma tot intrebam cand si mai ales daca m-am indragostit, in timp ce ea, la randul ei, se intreba nedumerita… oare ce a determinat-o sa tina la mine. Se tot intreba, nereusind sa gaseasca un raspuns, multumindu-se cu acea convingere a ei… cum ca sunt lucruri mai presus de ratiune si raspunsuri, lucruri pe care doar le simti, fiind incapabil sa le exprimi. Nu stiu daca sa o aprob sau nu, parerea mea e undeva la mijloc; eu cred ca in anumite situatii, desi nu poti sa raspunzi sau sa te exprimi, poti sa marturisesti. Imposibilitatea asta a ei a generat pentru mine o stare relativ proasta, ciudata din multe puncte de vedere, ca un amestec intre neputinta, resemnare si ciudat, un dram de entuziasm.

Pana una alta, eu am gasit raspunsurile la intrebarea mea: da, m-am indragostit de ea. Si ma indragostesc de ea in fiecare dimineata, cand ma trezesc si in loc sa injur ca de obicei, ma gandesc la ea si zambesc. Ma indragostesc de ea de fiecare data cand o vad venind spre mine cu o anumita tinuta, cu un aer de o alta consistenta, iesind din mersul gri si nenorocit al civilului.


  1. mon ami, situatie e foarte pe dos as putea spune.
    am sa iti explic, de fapt..

  2. bianca

    de fapt… devine interesant.




Leave a Reply

