Ascultă al meu …deziderat!

Am sa profit de amplul ragaz pe care mi-l da “o zi de servici” ca sa incerc…nu stiu ce, de fapt.

In decursul sederii mele in Cordoba am avut nenorocul de a  stârni (cuvant folosit doar ca sa-mi torn cenusa in cap,
pentru ca n-a fost chiar asa) un conflict incomod cu o anumita domnisoara. Paradoxal, nu ma deranjeaza, m-am obisnuit. Singura problema demna de luat in considerare este ca tu, draga mea, periclitezi eventuala “buna-dispozitie” a celor din jur, totul devenind cat se poate de crispant.
Periclitezi prin acel… penibil plezir de a atrage atentia asupra ta, de a te comporta in toate modurile posibile in afara de cel firesc.

Inainte sa ma intorc la rezervele mele de cumintenie, tin sa-ti reamintesc de vorba aia…cica “unde-i jena nu-i plezir” si poate sa incerc sa-ti mai spun inca o data ca un comportament moral nu este o chestiune de dozaj, ci una de optiune. Felul in care te comporti nu scoate in evidenta decat imaginea ta de gaita sapientiala, stricand cheful tuturor, nerezolvand nimic.

Asa ca poti sa treci si asta pe lunga lista lucrurilor pentru care, totusi, merita sa-mi cer scuze. Sper ca ai inteles.
Scuzele sunt in asteptare, iar rugamintea e cat se poate de valabila.

                                                cu drag,
                                                       un dobitoc notoriu.




    Leave a Reply

