Draci!

A devenit cu siguranta banal, ba poate chiar de prost gust sa-ti exprimi nemultumirea fata de lumea care te inconjoara: de mitocani, de gainari, de manelari, de curve, de jigodii destepte dar diabolice si de fel de fel de cretini si…mama dracu…tot asa. Si fiindca poate fi de prost gust as vrea sa ma opresc, sa renunt, sa ma calmez. Dupa insa, cand imi creste din nou tensiunea si ma enervez, imi dau seama ca nu e chiar aceeasi nemultumire banala. E fenomenul care imi provoaca sila de a iesi pe strada, sila de a privi in jur… sila si lehamitea ca stari predominante pe parcursul unei zile.

Cand ies pe strada(si nu numai, dar asta-i alta poveste) ma simt, asa cum spunea Cioran, “ca o prostituata intr-o lume fara trotuare” si tocmai din cauza asta imi vine sa plec cat mai departe si din ce in ce mai des… sa nu mai aud de nimeni si nimic.

Acum ca am invocat ideea asta utopica dar reusita, urmeaza sa ma calmez.

Ajutat si de melodia asta, scrisul si-a indeplinit cu success rolul.


  1. Am citit postul asta de prea multe ori deja. Aproape ca l’am invatat pe dinafara. Il citesc cand ma simt trista si deprimata si chestii de genul.
    Si da, la inceput mi se parea ca e doar un mod de a’ti varsa nervii si a reusi sa gandesti limpede, dar are ceva profund in el, ceva care chiar merita impartasit…




Leave a Reply

